Wednesday, December 9, 2009

SELAMAT MENERUSKAN PERJUANGAN SPM DAN STPM PELAJAR SMK LAJAU

Selamat meneruskan perjuangan menjawab soalan-soalan peperiksaan SPM dan STPM kepada semua calon dari SMK Lajau serta calon seluruh Labuan dan seluruh Malaysia.Kepada pejuang SPM dan STPM, kami warga guru/staf sentiasa mendoakan kejayaan cemerlang kalian. Semua pejuang SEMELA teruskan perjuangan dengan menjadikan perkataan SEMELA (Sekolah Menengah Lajau) untuk dijenamakan semula sebagai"SEDERAP MELUNCUR LAJU"

Untuk kertas-kertas terakhir ini, jawablah dengan tenang,betul, yakin, dan bersemangat demi maruah diri, keluarga, masyarakat, sekolah dan Wilayah Persekutuan Labuan tercinta ini. Sama-samalah berdoa untuk kejayaan kalian.

2 comments:

Norbaizura Harris said...

ya...gudluck buat semua ya....jan lupa jasa2 cg kita wahai adik2 sekalian...i as ur senior from 2007(stpm) ttp mendoakan yg terbaik utk kamu semua...saya sendiri mengaku tanpa smk lajau saya tidak akan berada di UMS skg...n mengambil kos yg sgt baik!! harap anda juga begitu k?? Good luck!

SAHAR MISRON said...

Terima kasih Chinta kerana memberi semangat kepada adik-adik di SEMELA, kami doakan Chinta akan berjaya di UMS dan dalam kehidupan. Jangan lupa hantar maklumat kepada kami untuk paparan di Galeri Warisan SEMELA....Sederap Meluncur Laju!