Sunday, February 8, 2009

KEPUTUSAN BOLA JARING

Khabarnya, pasukan Bola Jaring SMK Lajau, bawah 18 dan bawah 15 semuanya hanyut... hanya pasukan bawah 15 menang sekali dengan SMK Pantai...kena post mortem ni.... kot hanya berlatih seminggu tak?..... yang pelik bin ajaib ada yang kalah 8 berbalas 9, tetapi ada yang kalah 0-- 19, apa dah jadi? Kena berlatih berterusan sepanjang tahun, kan pengetua dah pesan....takkan "badi", lagipun pengetua tak turun, kan dah kena "warning" tahun 2007, pengetua turun naib johan saja...atau kali ini pengetua kena tengok kerana hilang "badi?"....Tetapi kalau berlatih berterusan kita yakin tentu boleh menang kan?.... Pelajar Tingkatan 1,2 dan 4, berlatih lagi selepas ini, supaya tidak lagi "kilar"...Anyway tahniah kepada penerajunya Cg Maimon, Cg Fazidah, Cg Hasnor dan yang lainnya......

Keputusan P15 SMK Lajau kalah kepada SMK Taman Perumahan Bedaun 2-7, kalah kepada SM Sains 0-18, dan menang dengan SMK Pantai 5-3. Dalam pertandingan Perempuan 18 Tahun, kalah semua iaitu kepada, SM St. Anthony 1-9, dengan SM Sains 8-9, dan SMK Pantai 3-5. Tahun depan tak boleh kalah lagai tau.

Kita doakan pasukan badminton dan sepak takraw menang ya, balas balik, juga pasukan catur yang akan terus berjuang mulai esok... Khabarnya Sameon belum pernah kalah selepas 4 pusingan, teruskan kecemerlangan, ada peluang johan individu... Doa banyak-banyak, solat jangan lupa!

Pasukan kompang kena berlatih dari sekarang(sudah tiga tahun berturut johan), pasukan pidato LHDN(dua tahun berturut johan) juga kena berlatih dari sekarang......yang lainnya pasukan kuiz PNB, drama, mulakan latihan ya.......Latihan sukan pun kena juga kan, pandai-pandai atur masa dan strategi......SMK Lajau BOLEH MENANG! BOLEH MENANG! MENANG!...slogan baru ke?

No comments: