Monday, March 9, 2009

SMK LAJAU NO 3 PERBARISAN MAULIDUR RASUL

Tahniah kepada Pasuka Perbarisan SMK Lajau yang memenangi tempat ke-3 dalam Pertandingan Sepanduk Maulidur Rasul dalam perbarisan dari Dataran Labuan ke Masjid An-Nur, Labuan. Tahniah! Tahniah! Tahniah!, khususnya guru pembimbing ustaz Ramizu, Ustaz Aminudin, Ustaz Zahari dan Ustazah Rusilawati....Ini pertama kali dapat tempat dalam sejarah SMK Lajau, begitu sms Ustaz Ramizu kepada Pengetua sebentar tadi....10 Mac 2009...Hebat juga pelajar dan guru Lajau ya!....Tahun depan Johan ya, InsyaAllah. Tempat kedua SM Sains dan Johan SMK Mutiara, tahniah juga daripada kami.

Warga SMK Lajau berbangga dengan kejayaan kalian... Teruskan kecemerlangan. Sepanduk digantung di Dataran Gemilang sehingga cuti sekolah nanti.

Keputusan STPM, khabarnya akan diumumkan esok?

4 comments:

amiechomel said...

tahniah!

Al-Rashid Zulkefli said...

Salam,

Tahniah SEMELA!!! Tidal lupa, semoga sirah perjuangan Nabi SAW menjadi inspirasi dalam hidup dalam menegakkan syiar Islam!!!

Anonymous said...

tahniah pada adik2....
tapi kenapa STPM tahun 2006 tidak di sebut dalam blog ni...
sedangkan pada tahun itu juga peratusan meningkat...
pada tahun tu saya sendiri salah seorang studentnya....
seramai 16 orang pada tahun tu...dan ramai jugak yang dapat 5 P....
tapi y tak di jadikan tatapan dan kebanggaan seperti yang lain....?????

Anonymous said...

tahniah wat adik2...
tp napa STPM 2006 tidak di sebut dalam blog ni....
sedangkan pd ms itu peratusan SMK lajau jua meningkat....seingat sy seramai 16 org...dan ramai jug yg dpr 5P..dan kini ramai rakan2 masuk universiti hasil kejayaan stpm 2006...ble ulas?