Saturday, May 24, 2008

SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT W.P LABUAN MERIAH

Sambutan Hari Guru Peringat W.P Labuan berlangsung di Dewan Serbaguna Perbadanan Labuan dari jam 1.00 hingga 5.00 petang. Yang Berbahagia Pengarah Pelajaran W.P Labuan, Encik Mohammad Zaki bin Mohd. Yusof, menyampaikan ucapan sebagai wakil rasmi Y. Bhg. Dato KPPM yang tidak dapat hadir kerana urusan rasmi yang lain. Manakala Pengetua SMK Lajau, Encik Sahar bin Misron,merangkap Pengerusi Pengelola membacakan teks ucapan Pengarah Pelajaran W.P Labuan.

Sambutan yang begitu meriah dengan persembahan koir, ikrar hari guru, perarakan bendera hari guru, nyanyian Lagu Guru Malaysia dan lagu tema, di samping penyampaian pelbagai anugerah termasuk Anugerah Tokoh Guru yang dianugerahkan kepada Tuan Haji Harris (Beliau menerima iringan RM3000.00, anugerah anak guru cemerlang, anugerah guru inovatif, pusat sumber cemerlang(Pemenang: SK Tanjung Aru dan SM Teknik Labuan)

Lebih 800 orang warga guru di wilayah ini hadir menyerikan majlis, dengan jemputan ketua jabatan, ketua kampung, komponen barisan nasional, pesara guru, dan jemputan lain, termasuk pihak media. Jemputan dan warga guru menikmati jamuan yang disediakan penganjur.

Pengetua SMK Lajau selaku Pengerusi Pengelola merakamkan ucapan terima kasih dan penghargaan kepada semua pihak yang bersama-sama menjayakan majlis gemilang-gemilang ini.

No comments: