Saturday, July 26, 2008

HARI ANUGERAH CEMERLANG MERIAH

Hari Anugerah Ceerlang (HAC) SMK Lajau yang dirasmikan oleh Yang Berbahagia Pengarah Pelajaran W.P Labuan, Rncik Mohammad Zaki bin Mohd. Yusof di dataran Grmilang berlangsung meriah pagi tadi. Turut hadir Pengetua SM St. Anne,Puan Chan Kwai Fong, Pengetua SM St. Anthony Encik Jirim Toysim, Pengetua SM Teknik Labuan Puan Siti Musliha bt Liaudin dan Pengetua SMK Labuan Encik Ammar Che Soh. PIBG diwakili oleh YDP Puan Hajah Hasnah bt Sambas. Para ibu bapa turut hadir meraikan kejayaan anak masing-masing, walaupun terdapat sebilangan bekas pelajar STPM tahun lalu yang tidak dapat bersama kerana melanjutkan pelajaran di universiti, ibu bapa mengambil hadiah bagi pihak anak masing-masing.

Dalam ucapan Alu-m aluan Pengetua SMK Lajau yakin murid SMK Lajau mampu bersaing untuk mencapai kejayaan lebih cemerlang. Pengarah Pelajaran juga amat yakin SMK Lajau boleh menjadi sekolah cemerlang, yang nanti akan melahirkan insan berguna dan para pemimpin pada masa akan datang.

Para hadirin dihuburkan dengan tarian sembah tamu, deklamasi puisi tentang dadah, pertunjukan pakaian beragam, hasil jahitan murid Rekaan Jahitan Pakaian, dan persembahan pancaragam oleh murid SMK Lajau yang berbakat besar dalam muzik.

Terima kasih kepada seluruh warga guru, staf dan murid SMK Lajau yang berhempas-pulas membuat persediaan menjayakan majlis, terima kasih kepada mereka yang hadir.

No comments: