Thursday, July 3, 2008

SMK LAJAU JUARA KOMPANG FORMASI PERINGKAT NEGERI

SMK Lajau, W. P Labuan sekali mengekalkan juara Pertandingan Kompang Formasi Peringkat Negeri yang berlangsung di Dewan Serbaguna Perbadanan Labuan, untuk tiga tahun berturut-turut. Tempat kedua SMK Labuan dan tempat ketiga SMK Taman Perumahan Bedaun. bagi kategori sekolah rendah SK Sungai Bedun mengekalkan kejuaraan tahun keempat berturut-turut, tempat kedua SK Bukit Kalam dan ketiga SK Pekan 2.

SMK Lajau dan SK Sungai Bedaun akan mewakili W.P Labuan ke peringkat kebangsaan di Negeri Sembilan (sekolah menengah) dan Kelantan (sekolah rendah)

Penutupan rasmi dan penyampaian hadiah oleh Pegarah Pelajaran W.P Labuan, Encik Mohammad Zaki bin Mohd. Yusof. Turut hadir pengetua SMK Lajau, Encik Sahar bin Misron, Guru Besar SK Sungai Bedaun, Puan Sinduri bt Jalil serta pengetua-pengetua dan guru-guru besar sekolah-sekolah di Labuan.

Warga SMK Lajau merakamkan ucapan tahniah, penghargaan dan terima kasih kepada pemain kompang SMK Lajau serta tiga guru pembimbing, Puan Norsiah, Cik Khairunnisa, dan Puan Nor Asiah serta jurulatih mereka.

No comments: