Wednesday, July 9, 2008

DEMAM FUTSAL MELANDA SMK LAJAU

Kehangatan menjulang Naib Juara Futsal Terbuka W.P Labuan menjalar kepada aktiviti kokurikulum di Dataran Gemilang SMK Lajau. Petang ini demam Futsal menyerang murid lelaki SMK lajau, yang mana pertandingan Futsal SMK Lajau berlangsung di Dataran Gemilang. Pasukan Futsal tumbuh bagai cendawan merecup pada musim hujan. Kebetulan bulan ini ialah Bulan Kecergasan seluruh negara.

Ketika pemain Futsal lelaki bermain di gelanggang simen, murid perempuan menjadi penyokong setia. Malah siap dengan lintas langsung menerusi siaran audio sekolah. Meriah benar. Segala-galanya diurus oleh murid SEMELA, guru hanya memberi bimbingan minimum.

Semoga muncul banyak pasukan Futsal sekolah ini yang boleh bertanding dan menang ke peringkat kebangsaan, tidak mustahil ke peringkat antarabangsa kelak....Apakah pasukan Futsal sekolah ini sama gah dengan pasukan kompang sekolah yang sudah tiga tahun berturut-turut menjadi Juara Peringkat Negeri? Sama-sama kita tunggu kebangkitannya.Nanti kita tetapkan "niche area" sekolah kita, kompang? futsal atau pidato??.....

1 comment:

Anonymous said...

hantar hospital yang demam tu...

sazrin