Thursday, January 29, 2009

LATIHAN BOLA KERANJANG PULA

Pagi-pagi semalam Puan Fazidah pula sudah ada di Dataran Gemilang melatih pemain bola keranjang sekolah yang akan bertanding selepas Hari Wilayah Persekutuan nanti Semoga berjaya juga Pasukan Bola Keranjang Sekolah. Cuma pemain yang berseluar pendek tu nanti tukar tukar kepada seluar panjang ya, dah besar dah tu....Terima kasih Cikgu Fazidah dan pasukannya berlatih walaupun Cuti Ganti Hari Raya Cina. Pasukan lain juga meneruskan latihan mereka.

Semoga cemerlang.

Updated 30 Januari:

Maaf bukan bola keranjang, bola jaring da....Cikgu Norsiah pun ada sekali...

5 comments:

anis said...

smoga bjya & mndpat kmenangan kpd pasukan bola keranjang sklh...insyallah

Yoshioki said...

hek eleh tahun lpas sya nak ikut men bola keranjang tapi tak dapat tahun ni ada plak ye?? kureng jua..melepas btu peluang sya ooh...

Yoshioki said...

owh hehe bola jaring tak baca yang bawah sekali...hehe

SAHAR MISRON said...

Sorry ya Safwan Jepun....ralat kat bawah... Tahun ni memang akan ada bola keranjang kot, tunggu cikgu siapa nak latih

Yoshioki said...

haduih melepas peluang....kechewa sya....